In 2011 krijg ik van Stania State (horecazaak in het gelijknamige landgoed in Oentsjerk) de opdracht voor het ontwerp van de nieuwe huisstijl: Een logo, briefpapier en visitekaartje. Al snel volgen meerdere opdrachten: Een menukaart, brochure en reclamebord.
In deze tijd wordt mijn interesse in de marketing steeds sterker en ik besluit een trainingsprogramma (online) marketing te volgen wat later resulteert in mijn Google Analytics certification.
Stania State blijkt de juiste opdrachtgever om mijn nieuw vergaarde kennis toe te passen. Ik adviseer over hoe de opmaak van de menukaart omzetverhogend kan werken en pas dit direct toe. Op mijn iniatief beginnen we met social media, e-mailmarketing en het bijhouden van de website statistieken. Vervolgens richt ik deze marketingkanalen op de juiste manier in en met de look en feel passend bij Stania State. Op basis van de website statistieken sturen we continu bij. Soms voeg ik bijvoorbeeld een button toe of optimaliseer ik de website op een bepaald zoekwoord. Vanaf het begin blijkt deze gehele online aanpak succesvol.
Tegenwoordig werk ik op basis van een maandelijks budget voor Stania State. Ik bedenk specials en zorg voor content voor de online marketingkanalen die we inzetten. Door de vlieguren die ik de afgelopen 8,5 jaar met mijn bedrijf heb gemaakt weet ik nu uit ervaring wat nodig is voor Stania State op het gebied van marketing, verkoop en communicatie.
Mijn ambitie is om mijn kennis en kunde met meer bedrijven te delen en te kunnen toepassen.