Succesvolle marketing in Coroanatijd, met Matthijs
 

Voor een vast bedrag per maand verzorg ik de marketing en communicatie voor Stania State (horecazaak in het gelijknamige landgoed in Oentsjerk). Ik zorg voor een actuele en conversiegerichte website, bedenk berichten voor social media en schrijf e-mailnieuwsbrieven. Als aanjager bedenk ik zelf acties en campagnes, online en offline.

De maatregelen tegen het coronavirus zorgen er voor dat Stania State noodgedwongen haar deuren moest sluiten. Juist nu is het belangrijk om met je doelgroep te blijven communiceren.

Voor de doelgroep van Stania State (o.a. families en gezinnen) bedenk ik een kleurwedstrijd. Met de inzet van e-mailmarketing, social media en free publicity in de Leeuwarder Courant leverde dat meer dan 100 inzendingen op.

Ondertussen blijven we werken aan de naamsbekendheid. De virtuele tour van het park Stania State, die ik in samenwerking met Staatsbosbeheer ontwikkelde is de media niet onopgemerkt gebleven. Ik word zelfs live op de radio door Omrop Fryslân geïnterviewd.

Beluister het interview met Omrop Fryslân

De lockdown duurt voort en Stania State besluit met afhaal & bezorgen te beginnen. Doelgerichte advertenties op social media (alleen zichtbaar in het bezorggebied) zorgen binnen een week voor meer dan 100 unieke bestellingen.

Inmiddels merkt Stania State een versterkte klantbetrokkenheid.

 

 

Matthijs als aanjager voor jullie marketing?
Ik vergroot jullie klantbetrokkenheid en heb ideeën voor succesvolle projecten en campagnes

› Maak nu een afspraak

 
 
 

Cases

bel