opdracht: Visuele identiteit en logo, ontwerp en opmaak reisgids
opdrachtgever: Dansk.nl
In 2020 bestaat Dansk Feriehus Bookingburo 35 jaar. Inmiddels is de naam dan al gewijzigd in het kortere Dansk. Helaas zijn ze door de corona maatregelen genoodzaakt om te stoppen. Maar de liefde voor Denemarken stopt niet.
Marlous Lub lanceert nu met het nieuwe Dansk.nl een online reisplatform met een ongekende hoeveelheid insidertips en volop inspiratie voor een bezoek aan Denemarken.
Matthijs ontwerpt de visuele identiteit. Het logo wordt gevormd door een combinatie van het Deense hygge en Deens design.
Met 4.218 km langs meer dan 750 bezienswaardigheden is het de toeristische route van Denemarken. De vormgeving door Matthijs zorgt dat deze reisgids een ware must-have is.
Een duidelijke legenda, helder stramien en uitgelichte tips brengt je in combinatie van kleur en beelden direct in vakantiestemming.
Te bestellen bij Dansk.nl via www.margrietroute.nl