opdracht: Restyling huisstijl + website
opdrachtgever: Stavoor B.V.
digitale partner: Studio Dub
Hoe verbeter je de online werving van cursisten?
Stavoor is een landelijke trainings-, opleidings- en adviesorganisatie met meer dan 60 jaar ervaring. De verouderde website werkt niet goed op mobiele apparaten en dat gaat ten koste van aanmelding cursisten.
1. Inzicht en Analyse
Matthijs analyseert het zoek- en surfgedrag van potentiële cursisten.
2. Uitwerking
De werkgebieden zijn erg divers (van een cursus ‘inburgering’ tot een cursus ‘pensioen in zicht’). Uit mijn research blijkt dat we met een platform voor elk werkgebied de doelgroepen online het best kunnen bereiken.
Tegelijkertijd werkt Stavoor samen met Matthijs aan de restyling van de huisstijl. De uitwerking in verschillende kleuren verwijst naar de 5 werkgebieden.
3. Resultaat
Een gebruiksvriendelijke website met een eigen platform voor elk werkgebied. Voorzien van een geïntegreerde koppeling met het digitale inschrijfportaal voor cursisten: www.stavoor.nl