opdracht: Merknaam, visuele identiteit, website en marketingadvies
opdrachtgever: Klaverweidevlees BV
digitale partner: Studio dub
samenwerkingspartner: Folie Totaal
De Friese Marktslager is al meer dan 25 jaar een begrip op de markt in Friesland. Een complete re-styling met de focus op de biologische overtuiging.
Na onderzoek en brainstormsessies bedenkt Matthijs een nieuwe naam voor de Friese Marktslager. ‘Klaverweidevlees’. De klaver staat voor natuurlijke grondverbetering, zonder kunstmest en pesticiden. En dat is het begin van het biologische vlees waar je alles van weet.
Pay-off
Aansluitend op de naam bedenkt Matthijs de pay-off ‘Vlees waar je alles van weet’
Een visuele identiteit die sterk refereert aan natuur en door het complementaire kleurgebruik ook op de markt de aandacht trekt. Dit wordt de juiste combinatie met de realisatie van de gebruiksvriendelijke website waar je alvast jouw bestelling kunt plaatsen: www.klaverweidevlees.nl