opdracht: Restyling visuele identiteit en ontwikkeling website
opdrachtgever: Eetcafé de Winze
digitale partner: Studio dub
Eetcafé de Winze heeft het mooiste terras van Friesland volgens de Leeuwarder Courant en het Dagblad van het Noorden. Ter gelegenheid van het 30 jarig bestaan ontwikkelt met Matthijs een mobile first website en een restyling van de visuele identiteit.
Het logo van Eetcafé de Winze ondergaat een subtiele upgrade. Een sterk herkenbare branding die het verhaal van het 30 jarige bestaan vertelt.
Met 17.000 overtochten per jaar is de pont, De Wijnser Oerset, onlosmakkelijk verbonden aan Wyns en Eetcafé de Winze. De meeste bezoekers van Eetcafé de Winze zijn dan ook dagjesmensen en toeristen. Zowel per fiets, boot als schaats.
Reden voor een gebruiksvriendelijke website, waar je onderweg op een smartphone ook snel de juiste informatie vindt. Van menu tot de vaartijden van de pont en zelfs het actuele weer. Al watertandend scroll je door de mogelijkheden en waan je je even in vakantiesferen www.dewinze.nl